• ⏰ Welcome, Guest! You are viewing only 2 out of 27 total forums. Register today to view more, then Subscribe to view all forums, submit posts, reply to posts, create new threads, view photos, access private messages, change your avatar, create a photo album, customize your profile, and possibly be selected as our next Feature of the Month.

I AM PARISIAN FRENCH MEMBER AND DEFINITIVLY WANT TO TAKE CARE OF MY HAIR

⏳ Limited Access:

Register today to view all forum posts.

djeki. Il ne faut jamais demander a quelqu'une sur ce forum si elle est metisse, a cause de sont genre de cheveux la couleur de sa peaux, ou la couleur de ses yeux. Sauf si tu veux commencer une guerre mondial. :giggle:

So what products are you currently using?

What problems are you having with your hair?

Are you looking for specific types of products? Natural ones?

What products do you see in paris?

djeki. Il ne faut jamais demander a quelqu'une sur ce forum si elle est metisse, a cause de sont genre de cheveux la couleur de sa peaux, ou la couleur de ses yeux. Sauf si tu veux commencer une guerre mondial. :giggle:

So what products are you currently using?

What problems are you having with your hair?

Are you looking for specific types of products? Natural ones?

What products do you see in paris?

:lol: I'm glad she said that in French or it would definitely have been a war. :lol:
Bienvenue au forum la miss!
Ça va être un peu difficile avec le décalage horaire d'obtenir une réponse des fois, mais il y a plein d'infos sur ce site!
Commence par chercher des membres ou des conversations sur le sujet qui t'intéresse. Ce qui est cool c'est que 8 fois sur 10 quelqu'un d'autre a eu les mêmes problèmes que toi! J'ai des locs et j'en apprends toujours plus quand je viens ici qu'il s'agit de cheveux ou des célébrités ou bien encore la vie de tous les jours.
Et DearJohn a raison au sujet du mythe des cheveux que chez les metisses. Tu verras qu'il y a des membres de toutes origines et de couleurs avec des chevelures de princesses.
Bonne chance et Happy Hair Growing!

Sent from my PG86100

Bienvenue sur cette cite. Il y a beaucoups d'information ici. Faits des recherche et tu trouveras des reponses qui peuvent t'aider a grandir tes cheuveux. i know my french is not good please bear with me.

Back